Publiczne Przedszkole Nr 8 „Plastuś” w Garwolinie przyjmuje oraz wykonuje sprawy dotyczące edukacji, kadr oraz finansów zgodnie z postanowieniami uregulowanymi w okreslonych przepisach prawa w danym zakresie, uregulowanych w:
- dokumentacji kancelaryjnej - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentacji kadrowej i finansowej wg odrębnych przepisów.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
- telefonicznie: nr tel. 25 682-35-40 w godzinach 8-16,
- e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - listownie na adres: Publiczne Przedszkole Nr8 „Plastuś”,ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 30, 08-400 Garwolin
- osobiście, u Dyrektora bądź w sekretariacie przedszkola w godzinach 8-16.
- poza godzinami pracy w każdy poniedziałek 16.00-17.00
- sprawy wychowawczo - opiekuńcze dotyczące dzieci rodzice lub opiekunowie prawni mogą załatwiać osobiście z nauczycielami opiekującymi się danym oddziałem, rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków w przedszkolu odbywa się zgodnie z opracowaną procedurą skarg i wniosków,
- wszystkie skargi wpływające do przedszkola lub wnoszone ustnie w ramach przyjęć interesantów podlegają rejestracji,
- przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie oraz ewidencjonowanie skarg i wniosków w przedszkolu koordynuje dyrektor.
Sprawy prowadzone przez przedszkole:
- zapisy do przedszkola – po uprzednim złożeniu wniosku przez rodzica w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Dyrektora przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego
- wydawanie informacji o dziecku – informacje wydawane są u wychowawców poszczególnych grup,
- konsultacje indywidualne dla rodziców – u wychowawców grup oraz u specjalistów zgodnie z terminarzem umieszczonym na tabliocach ogłoszeń w przedszkolu,
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola – u intendenta przedszkola w godzinach 7-15, bądź w formie przelewu pieniężnego na wyodrębnione konto bankowe przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń – następuje po uprzednim złożeniu stosownego wniosku interesanta.