Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 15/31/08/2020 Dyrektora Przedszkola nr 8 w Garwolinie
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4 - letnich
Czas – od…do… |
Organizacyjna forma aktywności |
600 - 700 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 - 800 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi ,tworzenie okazji do wymiany informacji, ćwiczenia ortofoniczne ,gramatyczne |
830 – 840 |
Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
840 - 900 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
900 – 930 |
Śniadanie również w formie stołu ‘szwedzkiego’ |
930 – 1000 |
Zintegrowane zajęcia edukacyjne ,kierowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego ,zabawy ruchowe |
1000 – 1030 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1030 – 1045 |
Czas na owoc lub warzywo |
1045– 1130 |
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym, pobyt na boisku ‘Orlik’, zabawy ruchowe ,obserwacje przyrodnicze |
1130 – 1150 |
Czynności higieniczno- porządkowe |
1150 - 1200 |
Obiad |
1200 - 1210 |
Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom |
1210 - 1340 |
Wypoczynek na leżakach |
1340 - 1400 |
Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
1400 - 1420 |
Podwieczorek |
1420 - 1430 |
Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające, realizacja grantu, zabawy rytmiczno-muzyczne |
1430 - 1600 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1600 - 1700 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 15 Dyrektora Przedszkola nr 8 w Garwolinie
Ramowy rozkład w Przedszkolu nr 8 ‘PLASTUŚ’ w Garwolinie
Czas – od 6 do 17 |
Organizacyjna forma aktywności |
600 - 700 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 835 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi, rozmowy indywidualne z dziećmi, aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych wyznaczanie dyżurów dzieci ,Koło origami ‘Zaczarowane kółeczko’ |
835 – 845 |
Ćwiczenia poranne- zestaw ćwiczeń ,ćwiczenia ortofoniczne, gramatyczne |
845 – 9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe -wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno –kulturalnych ,pełnienie dyżurów w łazience ,na sali |
9.00 – 930 |
Śniadanie również w formie stołu ‘szwedzkiego’ |
930 – 10.30 |
Zintegrowane zajęcia edukacyjne – zajęcia kierowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego ,zajęcia z języka angielskiego |
1030 – 1040 |
Czas na warzywa lub owoc |
1040 – 1145 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. Pobyt na placu zabaw ,na boisku ‘Orlik’ Spacer, obserwacje przyrodnicze |
1030– 1130 |
Religia w grupach starszych / wtorek-czwartek/ |
1145 - 1200 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
1200 - 1230 |
Obiad |
1230 - 1300 |
Bajkoterapia / czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające, Teatr Kamishibai |
1300 - 1345 |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1345 - 1400 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
1400 - 1420 |
Podwieczorek |
1420 - 1440 |
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści, praca indywidualna ,zabawy rymiczno-muzyczne. |
1440 - 1500 |
Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. praca z małych zespołach, realizacja grantu . |
1500 - 1600 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie/ |
1600 - 1700 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Ramowy rozkład grupa 5 latki ’Ufoludki’
Czas – od 6 do 17 |
Organizacyjna forma aktywności |
600 - 700 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 835 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi, rozmowy indywidualne z dziećmi, aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych wyznaczanie dyżurów dzieci ,Koło origami ‘Zaczarowane kółeczko’ |
835 – 845 |
Ćwiczenia poranne- zestaw ćwiczeń ,ćwiczenia ortofoniczne, gramatyczne |
845 – 9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe -wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno –kulturalnych ,pełnienie dyżurów w łazience ,na sali |
9.00 – 930 |
Śniadanie również w formie stołu ‘szwedzkiego’ |
930 – 10.30 |
Zintegrowane zajęcia edukacyjne – zajęcia kierowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego ,zajęcia z języka angielskiego |
1030 – 1040 |
Czas na warzywa lub owoc |
1040 – 1145 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi. Pobyt na placu zabaw ,na boisku ‘Orlik’ Spacer, obserwacje przyrodnicze |
1145 - 1200 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
1200 - 1230 |
Obiad |
1230 - 1300 |
Bajkoterapia/ czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
1300 - 1345 |
Pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zabawy ruchowe na placu i boisku ‘Orlik’ |
1345 - 1400 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
1400 - 1420 |
Podwieczorek |
1420 - 1440 |
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści, praca indywidualna ,zabawy rytmiczno-muzyczne. |
1440 - 1500 |
Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. praca z małych zespołach, realizacja grantu . |
1500 - 1600 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie/ |
1600 - 1700 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Ramowy rozkład dnia grupa ‘Kleksy’
Czas – od…do… |
Organizacyjna forma aktywności |
600 - 700 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 - 800 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi ,tworzenie okazji do wymiany informacji, ćwiczenia ortofoniczne ,gramatyczne |
830 – 840 |
Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
840 - 900 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
900 – 930 |
Śniadanie również w formie stołu ‘szwedzkiego’ |
930 – 1000 |
Zintegrowane zajęcia edukacyjne ,kierowane wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego ,zabawy ruchowe |
1000 – 1030 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1030 – 1045 |
Czas na owoc lub warzywo |
1045– 1130 |
Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym, pobyt na boisku ‘Orlik’, zabawy ruchowe ,obserwacje przyrodnicze |
1130 – 1200 |
Czynności higieniczno- porządkowe |
1200 - 1230 |
Obiad |
1230 – 1250 |
Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom, Teatr Kamishibai |
1250 - 1340 |
Pobyt na placu zabaw,zabawy ruchowe,zabawy na Boisku ‘orlik’ |
1340 - 1400 |
Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
1400 - 1420 |
Podwieczorek |
1420 - 1430 |
Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające, realizacja grantu, zabawy rytmiczno-muzyczne |
1430 - 1600 |
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1600 - 1700 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |